Isnin, 16 November 2009

Jamuan Form1 2009

Pada hari Sabtu bersamaan 14/11/2009 kitorang (form1) ada buat jamuan... kitorang buat kat KFC je.... kitorang mula pukul 2.00 petang pastu habis pukul 4.00 petang.... jadi habis pukul 4 sebab masing-masing sibuk nak tangkap gambar je... termasuk la kita... he...he...he... nak buat kenangan la katakan.....kitorang buat bising  kat situ... bukan bising macam orang giler tapi sebab kitorang ramai pastu masing-masing nak bercakap dalam satu mase... sebab tu jadi bising... nasib baik waktu tu tak ramai orang.... kita takde idea nak tapi ape lagi.... tengok je la gambar-gambar yang kita anbik ni ye. BYE!!




Khusyuknye la makan ... sampai langsung tak pandang kamera=>


<=Yang dua orang ni konon nye nak buat ucapan tapi tak jadi plak.. saje main-main katenye...



Ni la gambar yang paling kita suke sebab hampir semua budak form1 ada kat gambar ni=>



<= yang ni gambar berperingkat sebab kalau tengok betul-betul gambar ni ada yang dekat ada yang jauh...



Sampai sini je gambarnye... kalau letak semua gambar nanti susah sangat kita nak upload... so kita letak sebahagian je kat sini... okey la... CHOW!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan