Pages

Selasa, 17 Mac 2009

Tension

Kita sebenarnya tension sangat duduk kat asrama tu.... Kita tension sebab ada beberapa orang kawan kita tu yang selalu sakitkan hati kita...orang tu ialah N,H,R ngan I....(semua huruf tu di tulis mengikut undian,takde kaitan ngan nama sebenar...)Masa tu kita kena marah nganN sebab perkara yang remeh jer... Orang lain yang buat salah kita plak yang kena marah... N tu dah la selalu marah orang lain tak tentu pasal....Dia buat bising time prep,bila orang tegur, dia plak suruh orang tu diam....Nasib baik waktu tu kita tengah puasa sunat, kalau tak dah lama dia kena sound.
R tu pun sama macam N. Selalu marah kita tak tentu pasal.GERAM!!!!!I lagi la sama.N,R, ngan I tu sama jer tiga-tiga... Selalu marah kita tak tentu pasal atau atas sebab yang remeh-temeh....Yang H plak lain,dia tu tak tau malu,suke menggedik (sebenarnya 4 orang tu sama jer cuma H lain sikit sebab tak marah kita jer)Cuma problem dia tu tak tau malu.... Dengan erti kata lain diorang tu sama jer!!!
p/s:Kalau salah seorang daripada diorang tu ada baca,jangan saman kita.Pesanan ni pun untuk kawan diorang.
p/s:Sapa makan cili, terasa pedas nyer... (jangan marah kita kalau terasa,ini cuma luahan perasaan yang sukar diluahkan dengan kata-kata,lagi pun blog ni kan macam diari maya kita.... Meluahkan perasaan pun salah satu kegunaan diari,kan???)

2 ulasan:

  1. sbnrnye kite pown ade tension dok kat asrama yg psl sbb ade kwn sakitkan ati kite....
    ade la beberape org...
    ain,kalau kite yg sakitkan ati ain nie sori yer!!

    BalasPadam
  2. Mimi takde sakitkan ati kita ar...Cuma takutkan kita ade ar sebab selalu senyum. Yang masa kepala Mimi ada lekuk tu pun menakutkan....

    BalasPadam