Ahad, 4 Januari 2009

Mula sekolah....

Kita rasa macam baru semalam kita cuti, tiba-tiba esok dah kena sekolah balik. rasa macam sekejap jer masa berlalu. Mulai esok kita dah tak boleh main-main lagi sebab kita dah masuk form 1... Kita rasa gemuruh cikitlah... Kelas kita ada ramai orang yang kita tak kenal... Tempat2 kat sekolah tu pun kita tak tau sangat...

Macam mana ni??? Harap-harap kita boleh menghadapi rasa gemuruh kita tu dengan tenang... Nasib baik ada beberapa orang yang kita kenal kat sekolah tu. Lebih tepat kawan kita... Kita risau sangat ni! Esok pergi sekolah jangan sampai menangis sudah la... buat malu jer kalau nangis... He...he...he...he...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan